De werkwijze

Voordeel van zo veel vakervaring is dat wij ons niet groter of beter hoeven voor te doen dan we zijn. De lijnen zijn kort, afspraken kunnen (crisiscommunicatie hoort er immers ook bij) altijd op korte termijn worden gemaakt en vrees voor een invasie van een accountteam van directors zus en executives zo is al helemaal niet nodig.

Z&P is dan ook niet georganiseerd als een traditioneel bureau maar eerder als een eenmansbedrijf. Een eenmansbedrijf dat wel de kern is van een uitgebreid netwerk aan communicatiemensen: Generalisten, specialisten, strategen, creatieven, designers en uitvoerders. Stuk voor stuk geselecteerd op hun expertise, ervaring, motivatie en hun vermogen als een hecht team te opereren.

Deze aanpak maakt het mogelijk maatwerk in de ultieme vorm te leveren. Soms heeft de klant niet meer dan een klankbord nodig, of zo af en toe een advies, een second opinion of iemand die hem helpt zijn eigen communicatie-afdeling op te bouwen. Pas als er meer nodig is, formeert Z&P het meest geëigende team.