De Partners

Anneke van der Ent

Anneke van der Ent

Anneke van der Ent is in 2005 voor haarzelf begonnen als freelancer (Samen met compagnon Ramona Chang). In deze vijf jaar heeft zij zich ontwikkeld tot een allround inzetbare communicatieadviseur. Anneke valt te omschrijven als een enthousiaste, leergierige en resultaatgerichte dame die zich vastbijt in uiteenlopende (complexe) communicatievraagstukken, zowel op strategisch niveau als in de uitvoering. Van het schrijven van een (marketing)communicatieplan tot aan het organiseren van een evenement, zij staat haar vrouwtje.

In de afgelopen jaren heeft zij voor verschillende opdrachtgevers klussen geklaard.

Bij het Nederlandse Rode Kruis heeft zijn ruim een jaar de senior communicatieadviseur vervangen en diverse corporate campagnes geleid. Bij het Natuurhistorisch museum Naturalis heeft zijn zes maanden de marketingafdeling ondersteund bij het promoten van nieuwe tentoonstellingen. Bij het Hoogheemraadschap van Delfland kon ze haar kennis van pr toepassen. Voor de franchiseketen De Hypotheker heeft zij marketingactiviteiten uitgevoerd, variërend van het schrijven van het strategisch marketingplan tot aan het maken van een personeelsmagazine. Kortom, Anneke van der Ent is breed inzetbaar en helpt u graag bij welk communicatievraagstuk dan ook.

Anneke van der Ent is te bereiken: 06-38538304
of via e-mail: a n n e k e @ c h a n g e n v a n d e r e n t . n l

 

Alexandra Straus

Alexandra Straus

Een groot verandertraject en behoefte aan regie? Een nieuwe naam voor uw bedrijf en dus een huisstijlwijziging? De werkprocessen binnen de afdeling communicatie moeten worden geoptimaliseerd? Of gewoon behoefte aan extra denk- en daadkracht voor een bepaalde periode of project? Dit zijn zaken waar ik u mee wil helpen. Omdat ik dat leuk vind en omdat ik er goed in ben. Voor u is het natuurlijk alleen belangrijk te weten dat ik resultaat behaal. Voor meer informatie over mijn ervaring en mijn aanpak verwijs ik u graag naar www.alexandrastraus.nl.

U kunt natuurlijk ook altijd een email sturen: a l e x a n d r a . s t r a u s @ v e r s a t e l . n l
of bellen met: 06-48139393

 

Bram Gebuys

Bram Gebuys

Bijna niemand in Nederland die het werk van Bram Gebuys nog nooit onder ogen heeft gekregen. In de meer dan 25 jaar die hij werkzaam is in de foto- en filmjournalistiek, heeft zijn werk al heel wat keren de voorpagina’s van de landelijke dagbladen en nieuwsuitzendingen op televisie gehaald. Het leverde hem in 1991 de eerste prijs bij de Zilveren Camera op. Telegraaf, Algemeen Dagblad, NOS, RTL en SBS behoren tot zijn journalistieke opdrachtgevers.


Anderen – bedrijven, overheden en non-gouvernementele organisaties - weten de weg naar Bram Gebuys te vinden voor onder meer bedrijfsfilms en documentaires. Voorbeelden van zijn werk zijn te zien op www.bramgebuys.nl.

 

Rutger-Jan in den Bosch

Rutger-Jan in den Bosch

Rutger-Jan in den Bosch is werkzaam geweest als ICT specialist bij grote bedrijven als IBM, Sandvik Ltd, KLM en Phillips. Met zijn kennis van informatica, programmeren en Internet is hij in 2004 voor zichzelf begonnen.

Met zijn bedrijf fr3sh Online media realiseert hij online media. Hierbij kunt u denken aan websites, webapplicaties, e-mails, banners en het toepassen van zoekmachine marketing (seo). Alles voor de online marketing van uw bedrijf of product.

Maar ook gehele campagnes bestaande uit een mix van online en offline middelen kunt u met een gerust hart aan fr3sh Online Media uitbesteden. Kijk voor meer informatie op de website www.fr3sh.nl

U kunt natuurlijk ook een e-mail sturen naar: r u t g e r . i n d e n b o s c h @ f r 3 s h . n l

 

Huib Schollaardt

Huib Schollaardt

Om kort te gaan, als copy & conceptmaker heeft Huib alleen nog niets gedaan voor wapens en rookwaren en dat mag zo blijven. Voor de rest wel en voor sommige diensten en producten veel. Rond 1970 in de reclame terecht gekomen. In de 10 jaar daarna diverse functies bij bureaus gehad. Sinds 1980 op freelancebasis bezig, 50% voor reclamebureaus en 50% voor bedrijven. Vertrouwd met talloze sectoren, markten en media. Bedacht concepten voor de meest uiteenlopende consumentenproducten en –diensten, retail, B2B, gezondheidszorg, financiële wereld, agrarische sector, onderwijssector, elektrotechniek, automatisering, bouw, auto en automotive, vakantie en recreatie, arbeidsmarktcommunicatie, wit- en “bruin”goed.

Short copy, long copy, headlines en payoffs, journalistiek werk, testimonials, ideeën en AV scripts (o.a. voor web, radio- en tv-commercials), free publicity genererende acties, siteconcepten, cross media campagnes, persberichten en andere PR-acties.

Huib is van 1951 dus laat op jongeren gerichte uitingen liever aan vakgenoten van latere generaties over. Zijn uurprijs ligt tussen de € 60,- en € 120,-. Het tariefniveau is afhankelijk van de moeilijkheidsgraad, bewerkelijkheid, snelheid, commercieel/creatieve waarde van het geleverde, affiniteit met het onderwerp maar bovenal van de met u gemaakte afspraken.

Huib Schollaardt is te bereiken op 0626 066 314

of via e-mail: i n f o @ h u i b s c h o l l a a r d t . n l